همینــ جوریـــــ دلمـــ گرفتهــ ناراحت میشیـ نخون دوستمـ


همینــ جوریـــــ دلمـــ گرفتهــ ناراحت میشیـ نخون دوستمـ

axmor93 (5)

بزرگـ نشید تلســــــــــ...

axmor93 (11)

-----------

بعضیا دوست داشتنشون مثل قرص خوردن میمونه !
هر هشت ساعت یه نفر . . !

per2 (8)

----------------

ﺷﺐ ﺍﺳﺖ ﮐﻠﻨﺠﺎﺭ ﻣﯿﺮﻭﻡ …
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻬﺎﯾﻢ …
ﺑﺎ ﻗﻠﺐِ ﻟِﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ …
ﺑﺎ ﻏُﺮﻭﺭِ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ …
ﺳﺮﺍﻏﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻡ …
ﻧﮕﯿﺮﻡ .. ﺑﮕﯿﺮﻡ ..
ﻧﮕﯿﺮﻡ …
ﻧﺰﺩﯾﮏِ ﺻﺒﺢ ﺍﺳﺖ …
ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩﻡ …
ﻣﺸﺘﺮﮎِ ﻣﻮﺭﺩِ ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝِ ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ !!

-------------
آهویی که به کفتار چشمک بزنه ،
لیاقت نداره سایه ی “شیــــر” رو سرش باشه . . !!
 
10537075_1668335543392554_3709735602900346574_n.jpg

-----------

”باختم‏”‏ تا دلخوشت کنم ؛
بدان برگ برنده ات سادگیم نبود .. دلم بود !

---------

میدانم مرد ؛
“ﻣﺠﻨﻮﻥ” ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ …
مردی از جنس خودت
“ﻟﯿﻠﯽ” ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ …
“ﺑﻠﻨﺪ” ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ …

----------------

ﺍﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩ ﻫﻤﻪ ﻣﺜﻞ ﻣﻨﻦ…
ﺭﻓﺖ ﺳﺮﺍﻍ ﺑﻘﯿﻪ…
ﻣﻨﻢ ﻓﮑﺮﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﻪ ﻣﺜﻞ ﺍﻭﻧﻦ…
ﺧﻂ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺩﻭﺭﻫﻤﻪ…

-----------------

وقتی میفهمیم قرار از دستش بدیم
دو دستی میچسبیم بهش . !
همین که مطمئن میشیم از دست دادنی نیست
شروع میکنیم به جفتک انداختن . !

------------------

از کـِــنــارِ مــَטּ ڪہ گـُـذشــتـے
نـــگــاهــے بــیــنـداز…
بــه مـَـטּ ، بــه حـُـرم همــه بــوנכּ هــا…
فــاتـــحه اے بــفرستــ بــراے اســتخــوانهایـے
ڪہ چـــوכּ خــاکــستــرِ سـ ـ ـیــگـار
ســـالـهاستــ بـے مـَـصـرفـــ
زیــرِ خــروارهــا خــاطره خــاکـــ میــخـورند…!

------------------------

تـــــآ سنگـــــ  نبــــآ شـــــی ….
بــتــــــ زنــدگــــی “هیــچکــس”  نــخــــواهــــی شـد …( به من ثابت شد این...)

v4

--------------------

بـسـلامـتـــے هَـمـﮧ کَـسـآیـــے ڪــ بــاهــاشــون عـیــن ڪَـفـــــ ـ בسـت بـوבیــم
امــا اونـــا بـاهـامـــون عـیـن انـگـشـت شـسـت بــوבن ….

----------------

: گرگ باش! ، 

 

مغرور! ، 

 

بر شب پادشاهی کن...

 

میخوای خنجر بزنی از روبه رو بزن...

 

مثل گرگ تعصب داشته باش ، مثل گرگ حتی به شیر هم رحم نکن...

 

مثل گرگ رو در رو حق بگیر...

 

به مانند گرگ باش...

 

دوستانت را لیس بزن ، دشمنانت را گاز بگیر...

 

گرگ باش دشمن را بدر...

 

در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش...

 

آنها با پارس کردن های بیهوده زنده اند...

 

گرگ باش...

 

بی اعتماد باش...بی اعتنا...

 

همیشه با گله اما تنها.....مث من...

 

--------------------
ماهـ عسلـ ـ ـ ـ ـ
 
اهل تلویزیون نیستم اما چیــــــــ بشه ببینمـ ماه عسل جز برنامهایی بود که به دلم نشست
مخصوصا احسان و سولماز که تو اون شرایط همسرشو نگه داشت دست مریزاد داره دمش گرم
با این که پسرم اما خیلیـــــــ احساسی امـ اونا رو که دیدم راستش من حسودیم شد که چقد
جفتشون همدیگه رو دوست دارن از هر 10 تا کلمه 5تاش دوست دارم بود!!!!!
منظور دارم که این حرفو میزنم بعضی از ما تو عشق خودمونو برتر از دیگری میدونیم
عشقو با هوس و عشقو حال قاطی میکنیم زندگیمونو طرف مقابلمونو با دیگری مقایسه
میکنیم!!!
منم یکی رو دارم که خیلی برام ارزش داره خیلی دوسش دارم رو سرش قسم میخورم اینقد که دوسش دارم....
اما منظور حرفم اینه چرا بعضی از ما از خودمون خدا میسازیم همدیگه رو فراموش میکنیم
کسی که تو هر شرایط کنارت بوده ترکت نکرده خیانتی ازش سر نزده نمیره با پسرای غریبه حرف نمیزنه
یا برعکس پسرشم این کارا رو نمیکنه اما اخرش خیانت میکنه؟میخواد ازدواج کنه با کس دیگه واسش ارزوی خوشبختی میکنه!!!!
پیش خودش فکر نمیکنه خوشبختی رو تویی که ترکش کردی ازش گرفتی تویی که بی تفاوت گذر کردی تا تورو با کس دیگه ببینه!
بعد که زندگیت خراب شد برگردی بگی من که نمیخواستم برم؟فقطم سر پولهاااا نه چیز دیگه
تو این دورو زمونه ای که پسری که هر کاریـــــــ هرکاریــــــ و اوج نجاست ولی پول داشته باشه بشه مرد رویاهات ما همون نامرد باشیم بهتره...
ببین دخترخوب وقتی میبینی پسری بهت اعتماد کرد وقتی ببینی اشتباهی ازش سر نمیزنه و بخاطر تو هر سختی و هر حرفی رو تحمل میکنه
بهش خیانت نکن نگو سادس اون ساده نیسـ فقط بهت اعتماد کرده گناش اینه
نکن کاری که برگردی بگی اشتباه کردم بچگی کردم سرت پایین باشه شاید من خودمم یکی از این کثیفا باشم نمیگم من پیغمبر زاده ام
اما هر کس هرکسی طرفش پاک بود براش پاک بمون
پسر غیرت مردونه داره غیرتش اب بشه فکر کن مرده حرفش دوتا شد تعادل زندگی نداره اشک از چشش اومد بدون بد باخته دلش شکست اروم نمیشه
شک نکن اگه سولماز بد بود احسان اینقد دوسش نمیداشت که با این اوضا بگه دوست دارم
 
 

دوست دارم عشق پاکه لطفا از روی هوس کثیفش نکنین

مراقب کارت باش بانو....



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت22:27---31 مرداد 1393
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
پاسخ::-( maryamam?man hastam kenaret golaaaaaaaaaaaaaaaaaaam elahi mohammad bemire barat:-((


maryam
ساعت22:23---28 مرداد 1393
هـــــــــــــــرچی آقامون بگه...چشم قربان...اینو چون دلت بابت کارای مسعودگرفته بود نوشتی نع؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اری بانو البته تو هم گوش کن بانوی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






▂▃ More ▃▂

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 10077
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



کد کج شدن تصاوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا